Paweł Jakubowski

Strona autora

Paweł Jakubowski

Strona autora

Paweł Jakubowski

Strona autora

Paweł Jakubowski

Strona autora

“Korpo Kombat! Wyjście smoka.”

Tytuł: Korpo Kombat! Wyjście smoka.

Wymiary:

Autor: Paweł Jakubowski

Obrazy, grafiki: Witold Jakubowski

Wydawca: Paweł Jakubowski

Data wydania: przełom lipca i sierpnia 2018

Liczba stron: 

Oprawa: miękka

ISBN-10:

 

Masz doświadczenie w pracy w korporacji lub callcenter? Jeśli tak, na pewno spodoba Ci się Korpo Kombat! W zamyśle to minipowieść (właściwie trzy minipowieści) – satyra z mnóstwem odwołań do znanych dzieł popkultury (i do naszej rzeczywistości.)
Bezpośrednią inspiracją było spotkanie ze znajomym z byłej pracy przy piwie i przy… a jakże! Mortal Kombat – i to oldschoolowej części 1. Spontanicznie zaczęliśmy z kolegą zmieniać imiona postaci z gry na imiona naszych dawnych współpracowników. W pewnym momencie rzuciłem, że na końcu zmierzymy się osobiście z naszym byłym szefem… Dalej już poszło – od słowa do słowa pomysł wyewoluował do literackiej trylogii.

Telezbyt to firma sprzedająca… Marzenia! To niekwestionowany lider w branży kompleksowych rozwiązań sprzedaży Marzeń. 2018 rok postawił przed prezesem i członkami zarządu największe wyzwanie od początku istnienia Telezbytu. Gigantyczne pieniądze ze sprzedaży firmy zostały wydane na drogie samochody i wille z basenami, tymczasem nowy zagraniczny właściciel upomina się o dywidendę. Lider nie byłby jednak liderem, gdyby w obliczu trudnej sytuacji, nie dostrzegł możliwości sprzedażowych!

Recenzje:

Książka w trakcie procesu wydawniczego.

Przeczytaj fragment:

– Słuchajcie Utrzymaniówka1 – rzucił do swoich podwładnych kierownik średniego szczebla Tomasz Akacjowy. – Kilka spraw. Miałem spotkanie z zarządem i od dzisiaj nie proponujemy klientom dwuipółlitrowych butelek. Wprawdzie taką pojemność stosuje nasza konkurencja, ale pan prezes słusznie zwrócił uwagę, że napoje w takich butelkach się wygazowują, klient ma przez to niesmak i ten niesmak kojarzy z nami. Nie idziemy tropem konkurencji – Telezbyt stawia na jakość! Drugi temat, zmieniamy nazwę naszego działu. “Utrzymanie Klienta” to określenie niezbyt fortunne. W przeciwieństwie do naszej konkurencji my nie musimy utrzymywać naszych klientów, my ich do siebie przekonujemy. Dlatego od jutra nasz dział będzie się nazywał: “Przekonanie Klienta”. I chciałbym, abyście od jutra stosowali taką właśnie komunikację z klientem. Wydrukowałem wam kartki ze skryptem zawierającym nowy standard powitania. No i najważniejsze, zarząd chce, aby ktoś z dawnego działu Utrzymania Klienta a nowego działu Przekonania Klienta wziął udział w organizowanym przez firmę turnieju. Weźcie, wybierzcie kogoś chętnego, bo nie chcę wskazywać nikogo wbrew jego woli. Wiecie, to takie odgórne zarządzenie, nie miałem na to wpływu… Zresztą, te walki na śmierć i życie… chciałbym, żebyście potraktowali to jako dobrą zabawę. To co, mogę liczyć, że kogoś wybierzecie?

1Utrzymaniówka/Przekonaniówka – Dział utrzymania klienta. O ile kierownik średniego szczebla, Akacjowy, zawsze zachowywał się wobec nich w porządku, o tyle przez resztę pracowników byli uznawani za gorszy sort, ponieważ wykonywali połączenia wychodzące i byli zatrudnieni na umowach śmieciowych. Zarząd bardzo dbał, aby w firmie panował podział kastowy, ponieważ łatwiej było manipulować podzielonymi przez wzajemne animozje pracownikami. Kierownik średniego szczebla Tomasz Akacjowy był więc między młotem zarządu a kowadłem swojej przyzwoitości i raz o mało nie wyleciał z tego powodu z pracy.”

Share This